Невъзможността на настоящето. Политиката на безумието.

Standard

Не знам докъде може да стигне търпението, безпаметието, непукизма, мизерността, безпросветието, инертността, егоизма, безхаберието, мързела, мизантропията, профанщината, нефелността, простотията, безхарактерността и скудоумието на българския народ. И аз, и всички други сме там. 25 години не успяхме да създадем нищо смислено. Оставихме политиците, полицаите, съдиите, корпорациите, съседите, практически ВСЕКИ да краде в тази страна, която издъхва под безумието на населяващите я. Затваряйки си очите пред дребната корупция – КАТ, данъчни, сива икономика, “намазване пръстите” на бюрократите, ВЪЗПОЛЗВАЙКИ се от нея, оставихме политиците, бившите издънки на комунистическия режим, Държавна сигурност, мутрите и групировките, мафията и малцината олигарси да обират тази държава, НАС, всички и всичко. И не, мили ми сънародници, няма невинни, всички сме съучастници, всички сме извършители, всички по един или друг начин сме се възползвали от ситуацията и статуквото. Нека един ми каже и ДОКАЖЕ, че е извън това, да го помисли два пъти, и тогава пак да го потвърди, и ще повярвам, че се случват чудеса. Не вярвам в тях. Но смятам, че все още нещо може да бъде направено, че нещата могат да започнат да се променят малко по малко, стъпка по стъпка. Но това се прави с хора. Посветени на общото благо, не на личния интерес, амбиции и желание за забогатяване. Тази страна и този народ понесоха 25 години ограбване, след 45 години тъпкане. И са още живи, оцелели, оскотели, злобни, разединени,обезверени, но съществуващи. Е как пък не се намериха достатъчно хора, няколко поне, които да устоят на изкушенията, на натиска да се корумпират и да предадат обществения интерес за сметка на собствения, партийния или на благодетеля си интерес. Гнус ме, срам ме е, боли ме. Заради мен самия. И всичко, което съм или не съм направил. Има ли смисъл и има ли бъдеще за нас? Възмутете се и се променете. Аз ще опитам.

Leave a Reply

